niedziela, 22 września 2013

Asymetrycznie


Letnia Akademia Szycia dobiegła końca. Pozostał już tylko etap głosowania na prace konkursowe tych, którzy wykonali wszystkie pięć rzeczy. Mam przyjemność znaleźć się w tym gronie. Efekty moich prac przy czterech pierwszych etapach opisywałam już wcześniej, a teraz chciałabym przedstawić Wam ostatnią z moich prac.

O asymetrycznej spódnicy myślałam już od dawna, jednak zawsze było jakieś "ale" przeszkadzające w jej uszyciu. Teraz postanowiłam skorzystać z okazji i upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Tak oto powstała asymetryczna spódnica z kontrafałdami na gumce ze sztucznego zamszu. Jest ona dość obszerna z uwagi na to, że po pierwsze materiał ciężko jest okiełznać, a po drugie ma bardzo dużo kontrafałd(łącznie aż 22) plus marszczenia. Na jej uszycie zużyłam prawie cały kawałek materiału o wymiarach 1,5m x 1,5 m. Właśnie dlatego dużo lepiej wygląda z paskiem, który fajnie profiluje ją w okolicach talii. Mimo wszystko jestem z niej zadowolona. 










 


Jak już wcześniej wspominałam trwa teraz głosowanie na prace konkursowe(tak właściwie to kończy się dzisiaj) pod adresem: http://jakuszyc.pl/konkur-letniej-akademia-szycia/ ,więc gdyby ktoś jeszcze nie oddawał swojego głosu to zapraszam.

Tak na marginesie - mój numer to 48 :D

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Piękna! Taki materiał w sam raz na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, faktycznie bardzo odpowiada taki materiał, bo jest miły w dotyku i ciepły :)

      Usuń
  2. Genialna jest! Układa się świetnie, i ten materiał. CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym w taką zaopatrzyła swoją garderobę.;) Wyróżniłam Twojego bloga u siebie, niech więcej ludzi doceni tak starannie wykonane prace.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, powiedz tylko jak się w niej tańczy, bo fantastycznie się układa

    OdpowiedzUsuń
  5. Tkanina fajna, z tej tkaniny fajnie by wyglądała dopasowana spódniczka do figury. Widziałam takie ta w twoim wykonaniu super.

    OdpowiedzUsuń
  6. ugryzłabym to trochę inaczej, bo dla mnie trochę to wygląda jak spódnica z firanki. Koncepcja i krój jest ok.

    OdpowiedzUsuń

Masz jakieś uwagi, coś do dodania, podoba Ci się lub nie? Pozostaw coś po sobie :)
Dziękuję za każdy komentarz.