środa, 21 sierpnia 2013

Zmagania z pikowaniem

Letnia Akademia Szycia...zapisałam się na nią, ponieważ uznałam, że okres wakacyjny jest luźniejszy niż cała reszta roku. Okazało się jednak inaczej. Z czterech etapów na ukończenie tylko jednego miałam pełne 2 tygodnie. Z resztą musiałam uwijać się dużo szybciej (nawet 2 dni). Dlatego też, część uszytków nie jest tak dopracowana jakbym tego chciała, ale na szczęście zaliczona :)

W tym poście chcę zaprezentować Wam efekt mojej pracy nad IV etapem, czyli kuchenną podkładką.

Początkowo planowałam uszyć 4 sztuki, aby mieć komplet - uznałam, że nie sprawi mi to większej trudności. Wycięłam więc wszystkie elementy, zabrałam się za pikowanie, a tu wielkie zdziwienie. Wszystko niemiłosiernie się przesuwało, marszczyło i robiło inne dziwne rzeczy i to od samego początku. Cóż było robić, prucie kilka razy z rzędu. Za 4 albo 5 razem udało się w miarę okiełznać wszystkie warstwy i dopiero wtedy przystąpiłam do wszywania lamówki. Oczywiście podkładka wyszła daleka od ideału, ale mając na jej uszycie jedynie 2 dni, musiałam się tym zadowolić.

Jestem jednak pewna, że w niedalekiej przyszłości zrealizuję plan na 4 obiadowe podkładki, bo są idealne na zbliżającą się jesień i zimę z uwagi na ich wesoły, żółty kolor.

A oto moja podkładka :)





Pozdrawiam
Donia

9 komentarzy:

  1. O to Twoja?!Bardzo ładna Ci wyszła od razu na nią zwròciłam uwagę,rzeczywiście dorób brakujące bo wzór ładny i miły dla oka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi słyszeć, że zwróciła Twoją uwagę :)

      Usuń
  2. Cudowna! Ja będę szyć 2 raz, bo mi się nie udała :(. Lamówka mi nie wyszła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja lamówka też jest trochę...krzywa. szkoda, że Ci się nie udało za pierwszym razem, ale teraz już na pewno będzie idealna :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie to z tym "daleka od ideału" przesadzasz odrobinkę :-) Wyszło całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jeśli chodzi o moją ocenę uszytych rzeczy to często mimowolnie doszukuję się w nich niedoskonałości i błędów, z jednej strony może to być trochę dołujące, ale z drugiej dzięki temu widzę co robię źle i jestem tego świadoma, więc każda kolejna rzecz ma szanse być lepsza :)

      Usuń
  4. Ładna, lubię takie :)


    www.claireinacave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Masz jakieś uwagi, coś do dodania, podoba Ci się lub nie? Pozostaw coś po sobie :)
Dziękuję za każdy komentarz.